Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Subbuteo vs Playstation

Γιατί Subbuteo;

  • Γιατί δεν έχω ανάγκη το ρεύμα για να παίξω…
  • Γιατί μπορώ να κάνω άνετα «φαλτσάκια» με τους παίκτες μου, χωρίς να σπάσω 1-2 joysticks…
  • Γιατί δεν κάθομαι μούλικα απέναντι από την τηλεόραση σε μια πολυθρόνα να γυμνάζω…τον αντίχειρά μου!
  • Γιατί η ομάδα μου διαθέτει 11 παίκτες που μπορούν να παίξουν από τερματοφύλακες μέχρι φουνταριστοί χωρίς κανένας να τους πάρει χαμπάρι…
  • Γιατί μπορώ να σπάσω το πόδι ενός παίκτη μου χωρίς να στεναχωρηθώ και πολύ…το μοναστήρι-βαλιτσάκι μου με τους ετοιμοπόλεμους αναπληρωματικούς να ‘ναι καλά! 
  • Γιατί ανά πάση στιγμή ελέγχω τις κινήσεις ολόκληρης της ομάδας μου & όχι εκεί που υποδεικνύει το βελάκι της τηλεόρασης…
  • Γιατί δεν χρειάζομαι «τσιπάκι» για να παίξω οικονομικότερα.
  • Γιατί είναι παιχνίδι στρατηγικής και ευφυΐας, όχι παιχνίδι συνήθειας που κάποια στιγμή «τερματίζει»…
  • Γιατί μπορώ να ταξιδέψω & να παίξω απέναντι σε παίκτες παγκοσμίου κλάσεως & όχι με αντιπάλους τον…αδερφό μου και τους φίλους μου!
  • Γιατί αν κατασκευάσω μόνος την ομάδα μου, θα παίζω με μια ομάδα μοναδική στον κόσμο που θα με ακολουθεί, ανεξαρτήτως μόδας.
  • Γιατί στην τελική, δεν ακολουθώ τον σωρό αλλά υποστηρίζω αυτό που γουστάρω από μικρός. Άλλωστε δεν έμειναν και πολλά ίδια από τότε…
Γιατί Playstation;
  • Γιατί το συνδέω στην πρίζα και παίζω…έτσι απλά.
  • Γιατί δεν χρειάζομαι τάβλες, μπογιές και λοιπά οικοδομικά υλικά για να φτιάξω ένα καλό γήπεδο…
  • Γιατί δεν πρέπει να μεταμορφώσω το σαλόνι μου σε μικρογραφία ΟΑΚΑ.
  • Γιατί δεν είμαι ο Καϊλας να λουστράρω και να γυαλίζω τους παίκτες μου κάθε τέταρτο!
  • Γιατί κάθε παίκτης μου έχει την ξεχωριστή μορφή όμοια με την πραγματικότητα, δεν είναι σαν να βγήκε από φωτοτυπικό…
  • Γιατί η ομάδα μπορεί να βάλει γκολ με ανάποδο ψαλίδι, τακουνάκια & ποδιές!
  • Γιατί δεν χρειάζομαι έμπλαστρα στην πλάτη και ορθοπεδική ζώνη για να παίξω 5 ώρες σερί...
  • Γιατί δεν φοβάμαι μήπως ο διαιτητής με αδικήσει και φωνάζω σαν παιδάκι που του έκλεψαν το ζαχαρωτό του…
  • Γιατί ζούμε στο 2011…αν κάνω λάθος, να κατεβάσω το Amstrad από το πατάρι!
  • Γιατί εγώ τουλάχιστον ξέρω πώς να προφέρω το Playstation, το Subbuteo όμως;!
  • Γιατί εγώ το βλέπω ακόμα σαν παιχνίδι...εσύ?   
πηγή: http://tokefimou-subbuteo.blogspot.com/2009/10/subbuteo-vs-playstation.html

1 σχόλιο:

  1. SUBBUTEO 4 EVER !!! Tι μου θυμησατε και μπηκα στο τρυπακι να ψαξω .....

    Βρηκα αυτο και ειναι οτι καλυτερο βρηκα ποτέ για το αγαπημενο μας παιχνιδι των "αγριων και αθωων" νιάτων μας :

    http://www.facebook.com/pages/DIMITRIS-FILIPPIDIS-WORLD-WIDE-SUBBUTEO-EXPERT-SALESMAN-COLLECTOR/134633349943113

    Απίστευτο ιστορικο και φωτογραφικό αρχείο, φοβερά video αλλα και ομαδες, αξεσουαρ και σετ για να το ξαναστήσουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή